torstai 2. helmikuuta 2012

Kisakausi alkaa!

Pakkasjakso se vain jatkuu. Tänään on viisari pysytellyt 20 pakkasasteen tuntumassa koko päivän ja pieni viimakin on syntynyt. Eilen käytiin pari kertaa laskemassa mäestä, mutta tänään ei sitte menty varpaita palelluttamaan. Eilen koeponnistin kalsarit puvun alla, ja kyllä se nyt jotenkin onnistui.

Viikonloppuna pitäis ensikertaa tänä talvena rustata numerolappu rintaan. Vuorossa olis Ylistaron osakilpailu Liito-orava Cupissa. Yhdistetyn kisa on ilmoitettu jo perutuksi ja mäkikisakin käydään tosi arktisissa olosuhteissa. Mutta ainakin vielä olen sinne menossa. Mäki on tosi pieni, mutta kiva sinne on silti mennä. Saa kävelyvauhdista ponnistella. Tapparasta kisoihin osallistuu pari junnua ja toinen aikuinen mun lisäksi. Rampe lähtee koutsiksi. Se yrittää mitata lämpimän hyppyraon.

Seuraava taisto on Karijoen osakilpailu seuraavana viikonloppuna, mutta siitä enempi juttua myöhemmin. Ettei kisaputki pääsisi katkeamaan, Karijoen jälkeen jonossa on seuraavana Janakkalassa hypättävät SM-kisat. Sinne lähtee koko Tapparan veteraaniosasto. Mäki on mulle uusi, mutta oon varmaan hyvä myös siinä mäessä. Ylämäen pituus on kuulemma varsin pitkä, eikä ladun varrella ole edes juottoasemaa. Yritettään silti selvitä.

Sitten kauden "päätavoitteesta". MM-kisamatkan järjestelyt etenee. Urheilullisesti näyttää hyvältä. Oon koko uran ajan enimmäkseen harjoitellut alkulentoa, mutta nyt olen maksanut yhdistykselle jo loppulennonkin, joten kyllä sekin varmaa sit tulee. Matka starttaa maaliskuun ensimmäisenä sunnuntaina Helsingistä ja tasan viikkoa myöhemmin takaisin. Mun kisapäivä osuu sen viikon torstaille. Muu aika sitte käytetään harjoitteluun ja muuhun vapaa-aikaan.

Huomiselle vois olla vähän inhimillisemät olosuhteet, niin vois päästä muutaman harjoitushypynkin tekemään. Ennuste vain näyttää huonolle. Viimeistään Ylistarossa sitten sukset jalkaan ja ylämäen laskuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti