tiistai 18. helmikuuta 2014

Sairaan nopeeta

Eilen kävin kattomassa Teuvalaasta fyrrää
kuvasta tulles
 
Taas on kätönen kuvattu ja tohtori tuomion antanut. Ei tuu puukkoa vaikka Pohjanmaalla ollaan. Luutuminen oli hyvässä vauhdissa ja palaset paikoillaan. Tämä lasta on vielä runsaat pari viikkoa paikallaan ja sitte saan jonku kinthaan, eli kevyemmän version, jolla vissii pääsee jo ranne taipumaankin.

Tätä paikallista terveyskeskushässäkkää aina moititaan. Mun on pakko kehua ja se on harvinaista.

Oon asioinut nyt tän vaivan kans viisi kertaa Kauhajoen, Teuvan tai Karijoen TK:ssa. Odotusta YHTEENSÄ on kertynyt lähes 3 tuntia. Lääkärin pakeilla oon istunut 50 min, hoitotoimenpiteissä 55 min ja kuvauksissa 30 min. Kilometrejä on tullut 246. Röntgenkuvauksista olen tullut joka kerta pois ennen "omaa aikaa", eli kuvaan on päässyt saman tien kun on paikalle saapunut. Lääkäreiden ajat on ollu 10-15 min odotusajan takana, samaten hoitotoimenpiteisiin. Pisin yhtäjaksoinen odotus oli n 50 min ja sekin johtui siitä, että Seinäjoelta odotettiin konsultaatiota kirurgilta, jolla oli  sydän syrjällään - tai joku leikkaus kuitenkin. Ainoa asia mikä ei ole toiminut, oli se, että ensimmäisellä lääkärikäynnillä lääkäri teki sähköisen
särkylääkereseptin ja sitä ei sitte apteekissa ollut..
mutta särkylääkettä on sielä hyllyt notkollaan.
Seuraavana päivänä sekin onnistui.

Olen puhunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti